Sunday, March 01, 2009

NO COUNTRY FOR OLD MEN (Ethan and Joel Coen, 2007) 4 OSCARS 2008 (NO ÉS PAÍS PER A VELLS)




Va guanyar 4 Oscars l'any 2008...
Però jo recordo especialment un dels personatges, amb el que em sento ara plenament identificat...
El vell sheriff a punt de retirar-se Ed Tom Bell, interpretat per Tommy Lee Jones (MEN IN BLACK), actor i cantant rocker de 61 anys... Jo estic a dies de fer els 60...
El seu somriure trist... La càrrega de tota una vida... El desencís, per molts motius, alguns d'ells inesperats... El proper final...
Sí, és un país, un món per a joves...
Però, fins a quina edat ets jove?
Qui decideix que ja no ets jove?
I si els que es consideren joves són en realitat més vells que tu?
I si ni s'ho imaginen?
Cada vegada més, Let It Be, la darrera cançó dels Beatles...
I també... With a little help from my friends, amb un petit ajut dels meus amics i amigues, com deia una altra vella cançó dels Beatles de la que hi ha una excel.lent versió de Joe Cocker al Youtube...

What would you think if I sang out of tune
Would you stand up and walk out on me
Lend me your ears and I'll sing you a song
And I'll try not to sing out of key
Oh, I get by with a little help from my friends
Mmm I get high with a little help from my friends
Mmm I'm gonna try with a little help from my friends

("With a Little Help from My Friends" (títol original: A Little Help from My Friends) cançó de John Lennon y Paul McCartney)

No comments: