Tuesday, March 31, 2009

2009 ECOCARDIOGRAMA DELS 60 ANYS



23 DE MARÇ DE 2009, FAIG ELS 60 ANYS...

30 DE MARÇ DE 2009, EM FAN UN ECOCARDIOGRAMA COMPLET A CARDIOLOGIA DE L'HOSPITAL CLÍNIC DE BARCELONA, PER ENCÀRREC DELS MEUS AMICS I AMIGUES D'ENDOCRINOLOGIA DEL MATEIX HOSPITAL...


Sí, he arribat ja als 60 anys. Impressiona, no? 60!!!!! I no m'ho sembla, al mirall veig la mateixa persona que fa un mes, quan la meva edat encara començava amb un 5...
Però ara ja la primera xifra és un 6... Potser hi ha qui pensa de que ja és hora de posar una mica de seny al meu tarannà... Fins i tot m'ho diuen... Però jo no n'estic d'acord... Ans bé, al contrari, penso que és ara, a l'inici de tots els meus finals, quan he de ser més fidel a mi mateix, i a tot el que ha estat la meva vida, al Josep Maria que molta gent -que sempre portaré al meu cor-, em manifesta que coneix i estima. I tenen raó, jo no vull ser cap altra persona, la persona que d'altres, potser de bona fe, em demanen, però que no seria jo, tan sols fóra una espècie de fantasma semblant a mi però amb totes les correccions i adequacions que sembla demanar l'any 2009 i els següents que vindran, i en els que participaré des d'altres espais i universos de la vida i els sabers allunyats dels actuals.

I, ha coincidit l'aniversari -23 de març-, amb el complet Ecocardiograma que em van fer ahir, dia 30 de març, al servei de Cardiologia de l'Hospital Clínic de Barcelona. Quan he acabat he demanat al metge un avançament oral de l'informe, i m'ha dit que no hi ha cap tema greu en perspectiva fins on ha pogut observar a l'Ecocardiograma. O sigui que, el meu cor sembla estar en bon estat, Deo Gratias! Però jo estic content de que aquest bon estat és també cert en altres aspectes que no són el clínic. Crec que el meu cor -o la meva ànima, no sé-, és capaç d'emocionar-se com als 15 anys... Que és capaç de sentir solidaritat, germanor, estima, comprensió, com quan era un cor ben jove. I penso que, en aquest aspecte, ho és tant com el primer dia, de jove. Molt més que el cor d'altres que potser tenen molts anys físics menys que jo, però als que ha envellit l'ànima -o el cor-, massa aviat... I el món n'està ple, per desgràcia, d'exemples d'això...

No comments: