Tuesday, March 03, 2009

ALBADA EN CAN SOLEI - Can Solei's Badalona Park Sunrise


Arribava ahir a l'escola. Era la matinada del dia 2 de març de 2009. Arribant al parc, vaig veure com sortia el sol entre els arbres. A l'esquerra l'edifici oest de l'antiga escola, la meva llar durant 32 anys, entre 1975 i 2007, al fons el bosc del parc amb el sol ixent, a la dreta al fons els denominats edificis de La Caixa i l'edifici de la cantonada Seu d'Urgell - Margarida Xirgu, i en primer pla la realitat urbana de contenidors, cotxes i deixalles que fan el contrapunt de realitat necessari a la bellesa plàstica de l'albada.
I així em sento jo. Busco la bellesa, la serenor, el somriure, l'esperança de la sortida del sol, de l'inici d'un nou dia, i, en contrast, em trobo al bell mig del camí contenidors de coses alienes al meu cor, deixalles de corriols que un bon dia van desaparèixer del meu horitzó, sense arribar a adonar-me fins ara, potser sense voler arribar a adonar-me... A tothom li costa reconèixer que potser tot va ésser només un somni...
Però va ésser un bell somni durant els millors anys de la meva vida...
I em queda el somriure i l'estimació amb tants d'amics i amigues...
Forever.

No comments: