Thursday, August 28, 2008

CURA SANA CULITO DE RANA SI NO SANAS HOY SANARAS MAÑANA


CURA SANA CULITO DE RANA, SI NO SANAS HOY SANARAS MAÑANA

No et trobes bé, vols millorar aquesta sensació...
Aquí tens una vella fòrmula màgica tradicional que causa grans efectes segons la teva actitud...
L'has de dir diverses vegades al dia, amb els ulls tancats i concentrant el teu pensament en el teu problema, físic o espiritual.
Jo la he sentit tota la vida, la coneixia la meva mare i el meu pare...
Potser el meu pare l'havia sentit del seu, el meu avi, que havia viscut molts anys a Cuba, a inicis del segle XX...
I la meva mare... La seva mare, la meva àvia, era d'un poble on tradicionalment les seves dones eren temudes a la comarca per conèixer els secretos dels mons foscos i clars, per ser fades i bruixes...
Tot fa pensar que aquesta antiga fòrmula màgica té el seu origen a la vella santeria cubana... O no, qui ho sap?
Remor de veus als boscos tropicals, sorrals de platges del Caribe, torxes enceses a la matinada, balls indescriptibles amb invocacions més enllà dels límits...
O boscos mediterranis, dances a prop del llac els dies de lluna plena, pluja de força i energia del cosmos...
Secrets...
.

HEALTHY HEALTHY SMALL ANUS OF FROG, IF YOU DO NOT RECOVER TODAY YOU WILL RECOVER TOMORROW

Traditional pagan prayer of the holiness and Cuban magicians to relieve pains and diseases

No comments: