Sunday, February 11, 2007

Mares

Al comentari anterior he parlat d'una monja que fa molts anys que és morta...
Sí, jo vaig tenir tres mares, i algun dia em retrobaré amb elles...
La meva mare, la meva mami, Maria, de la que he rebut el caràcter, el sentit de la dignitat, la poesia, la sensibilitat i la capacitat d'enfrontar els moments més dificils de la vida i tenir la força de continuar endavant...
La meva mestra de parvulari, la monja carmelita Emilia, de col.legi de La Torrassa de L'Hospitalet de Llobregat... Penso que jo vaig ser el fill que com a monja mai no va tenir...
I una gata, la Mosqueta, la gata de la senyora Ramona, la mestressa de la pastisseria La Lionesa de Collblanc, L'Hospitalet, la gata que m'esperava cada dia, jugava amb mi, em deixava acaronar-la i em mirava amb uns autentics ulls de mare que mai no he oblidat...

Junts per tota l'eternitat...

11 Febrer 2007

No comments: