Friday, October 17, 2008

EL JOVE GAT BLUE EYES CREIX, I JO CONTINUO VISITANT L'HOSPITAL CLINIC DE BARCELONA


Continuo visitant el Clínic, departament d'Endocrinologia.
Són un equip de gent molt competent i professional, bons metges, metgesses i infermeres.
Volen controlar a fons el meu excès de sucre i la meva super hipertensió. Em volen fer baixar molt -però molt!!!- de pes. M'han posat una diete superestricta i molt baixa de calories, només 1200 Kcal. per dia.
I proves, moltes proves. Durant les dues setmanes següents faré moltes proves i fins i tot un segon curset d'informació sobre aquest tema, al mateix Clínic. Suposo que a final de mes, si tot surt bé -o potser tan sols acceptable-, podré reanudar la vida habitual i tornar a classe, que ja en tinc ganes.
Els nivells de sucre comencen a sortir-me correctes, ara cal estabilitzar-ho.
Jo sóc bon nen i faig tot el que em diuen al Clínic.
Això d'autopunxar-te abans de cada dinar és tota una nova experiència.
Tinc molt en compte el gran advertiment que m'han fet la gent de l'equip d'Endocrinologia del Clínic: l'excès de pes porta a la hipertensió, les dues coses a la diabetis, i les tres són el camí segur a l'infart.
De mentre, el gatet Blue Eyes continua creixent, i cada vegada mostra més símptomes de ser un líder, un gat cap de gats. El pel li ha crescut, i cada vegada és més guapo. No sé si serà tan intel.ligent com el meu germà gat, en Tigris, però em sembla que porta el mateix camí. És molt carinyós i bon felí, i no et treu mai les ungles, pots jugar tranquil.lament amb ell.

No comments: