Sunday, October 12, 2008

9 OCTUBRE 2008 DIA DE NEGUITS I SORPRESES MÈDIQUES...

9 d'Octubre de 2008...
Sorpreses...
Com diu la cançó, sorpresas nos da la vida, la vida nos da sorpresas...
Revisió de rutina anual de l'estat d'una antiga operació...

9 del matí...
Entrevista amb l'anestesista, dies abans de la intervenció al quiròfan...
Però hi ha una prova preoperatòria no correcta...
Apareix un excès de sucre...
Hiperglucemia...
No es pot operar i em remeten a la metgessa de capçalera...

12 matí
La metgessa de capçalera no perd temps, emet el pas immediat a urgències endocrinològiques del Clínic...

1 del migdia
M'atenen a la consulta de l'hospital de dia del departament d'endocrinologia del Clínic. Una doctora i unes infermeres molt atentes i amables...
Em fan anàlisis...
Tot es confirma...
M'injecten una primera dosi d'insulina, per fer baixar l'índex...
L'infermera em facilita un aparell per mesurar el sucre, i unes plomes per injectar la insulina...
Cada dia, abans d'esmorzar, dinar i sopar...

I la setmana vinent, tres dies, 13, 14, i 15 d'octubre, he d'estar ingressat com hospital de dia, de 10 del matí a 5 de la tarda, en aquest servei d'endocrinologia, per confirmar el tractament i informar-me de tot el relacionat amb aquest tema de la hiperglucemia, el seu tractament i els seus riscos...

I bé, aquesta és la novetat...
Cal mirar endavant i continuar lluitant, com sempre he fet a la vida.
I confiar en Deu i en el destí...

No comments: