Thursday, September 18, 2008

La primera setmana del meu darrer any a l'Escola Artur Martorell de Badalona

Un inici de curs més... És el que fa 34... Però també és el darrer... També n'hi ha a la meva classe de 4t. alumnes fills d'exalumnes meves a l'escola...
Inici tranquil, classe molt maca, treballadora, amable, bona gent. Quatre dies i ja em sento de ple el seu tutor com si fos ja de molts mesos... I a la classe hi passa molt també l'antiga tutora seva a 3r., la Laura, a la que estimen molt tots i totes...
I trobem a faltar molt també l'altre mestre que tenien a 3r., en Joan, ara mestre de la Generalitat Valenciana a Alacant.
Sí, dies tranquils... Avui xafogor i calor...
A la tarda, sala d'ordinadors, molta més xafogor... Posem la paraula dinosaure al Google...
A la nit, les teles donen noves imatges de l'accident del 20 d'agost a Barajas... Impressionants, es veu el moment on s'estavella i explota l'avió de Spanair...... En aquell moment el meu germà en Xavier i jo erem a molts pocs kilòmetres d'aquell indret terrible, dinant a la cafeteria de El Corte Inglés de la Puerta del Sol, al centre de Madrid, un dels pocs llocs frescos en un dels dies més xafogosos de l'estiu en aquella ciutat... Vam demanar gaspatxo, raves de calamars i "leche frita", postre típic madrileny, tot amb vi blanc ben fresc i aigua... Després, vam veure tot d'ambulàncies del SAMUR corrent pels carrers de Madrid, però no sabíem on anaven fins que vam veure la tele a la Sala Club de l'estació de l'AVE a Atocha...
Demà divendres... Final de la meva última primera de curs...

No comments: