Monday, September 01, 2008

1 de Setembre de 2008 - Crónica del darrer any de mestre - "EL COTXE OKUPA"

1 de Setembre de 2008
Primer dia del darrer any com a mestre de l'Escola Artur Martorell de Badalona

Bé, ha arribat el dia que representa l'inici del final.
Com a mínim tinc millor els ulls de la conjuntivitis que em va atacar la darrera setmana d'agost i he pogut anar conduint el nostre tot-terreny Ford Maverick fins a Badalona.
Primera sorpresa. Tinc una plaça d'estacionament llogada al parquing municipal del carrer Margarida Xirgu des de fa uns 10 anys. Durant Juliol i Agost no vinc per res a l'escola, però la plaça d'estacionament continua llogada per no perdre-la. Avui, quan he arribat, oh, desagradable sorpresa!!!, hi havia un cotxe ocupant la meva plaça. Un nou descobriment, hi ha cotxes "OKUPES".
Li he deixat una nota plena d'indignació, però he hagut de sortir al carrer. Un amic taxista, avi d'un nou alumne de 3 anys, m'ha ofert quedar-me a la seva plaça, i el senyor del Mercedes i el Citroën també, cosa que els hi he agraït molt, però no era elegant ocupar jo les seves places. Però he donat tombs pel carrer, per Xirgu, el camp de futbol, Can Canyadó, i no hi havia res lliure per un cotxe gran com el meu. Al final he entrat al parquing del Miramar i he anat cap a l'escola. De camí, he entrat de nou a l'estacionament de la placeta i el COTXE OKUPA ja havia deixat la meva plaça. He tornat al Miramar, he pagat 1,80 Euros i he tornat a sortir. Al final he pogut deixar-lo al meu lloc, i he arribat a l'escola tard, a 1/4 de 10.
És curiós, el darrer anys de mestre és el primer que he arribat tard el primer dia del curs. Què pot significar aquest signe? He de consultar als druïdes...
Molt bé el matí, primer claustre on la nova direcció ens ha donat tota una sèrie d'orientacions i documents sobre el nou curs, després hem baixat a esmorzar tot el claustre a un bell lloc, una terrassa interior, un badiu, que hi ha a la cantonada de Prim i la carretera, i després hem començat a treballar al cicle mitjà, les meves estimades companyes Rosa, Laura i jo.
I a casa...
Final de l'inici del final...
A TV3 Tomàs Molina diu que avui han estat vistes moltes cigonyes migrants a Catalunya. S'apropa la tardor...

No comments: