Wednesday, September 03, 2008

2 Setembre 2008 - TORTELL DE CREMA

Segon dia del curs 2008-2009 a l'Escola Artur Martorell de Badalona

Avui ha estat l'aniversari d'un mestre de l'escola. Ha portat, com fa moltes vegades, uns excel.lents tortells, de crema i de cabell d'angel.
El de crema m'emociona cada any quan el porta. És exactament igual que el que fèien a la pastisseria del costat de casa meva, a Collblanc, l'Hospitalet, als anys 50 del passat segle. Aquest mestre viu al barri de Gràcia de Barcelona, i segur que els porta d'una pastisseria tradicional artesana, de les poques que queden a Barcelona.
He intentat trobar pels meus barris, Les Corts, Sants, tortells de crema tan bons com aquests, però fins ara no n'he tingut sort. Segur que també n'hi ha, però jo no els he trobat...

1 comment:

Anonymous said...

Tu no ho tens tant difícil com jo per trobar coses especials de menjar que et vinguin de gust ;-).

Amb tot, aquí ja ha arribat el fuet Casademont per 38 kr. i la Sangria Don Simon que la venen per 55kr. Tot és començar suposo :-)

Me n'oblidava...També vem poder comprar una llauna de "Almejas gallegas". Quin luxe per les suècies, oi?

Records!