Wednesday, July 30, 2008

1971 Josep Maria Damas en EDCHERA - 1971 FORT EDCHERA BARRACKS, Western Sahara

FA 38 ANYS...

Aquí teniu a en Josep Maria Damas Pérez a la porta del meu dormitori a la base d'EDCHERA, coneguda també com Fort Xacal, l'any 1971. Fa ja 38 anys d'això, jo només en tenia 21 a la fotografia, i ara en tinc 59...
El gosset era la mascota d'un sargent natiu saharaui de la meva unitat, l'Agrupació de Tropes Nòmades del Sahara.



38 YEARS AGO
Picture in the door of my bedroom in FORT EDCHERA BARRACKS (Fort Jackal).
The little dog was the pet of a native sergeant of the Sahara spanish army special forces (The Group of Nomadic Troops of the Sahara)

1 comment:

Anonymous said...

Jo també vaig estar a Edchera i tinc un bloc en el que explico tot el que em va passar:

http://sahara-mili.nireblog.com/cat/joan-dargila-hilari


img id="image385697" src="http://files.nireblog.com/blogs3/mili-sahara-un-catala-al-shara/files/primers-dies-a-edchera-blog.jpg"



Salutacions

Hilari Joan