Saturday, June 14, 2008

IMATGES D'ARTUR MARTORELL L'antic piano i l'escala (Febrer 2004)


FEBRER DE 2004. Imatge de la planta baixa de l'Edifici Oest. Es veu l'antic piano de les primeres époques i el mural dels 30 anys d'escola 1969-1999. L'escala portava al primer pis (3r, 4t, Anglès i audiovisuals, i saleta de mestres) i al segon pis (taller, 5è, 6è, sala de mestres, sala d'ordinadors, terrassa...)
I les escales anaven més enllà, a les mítiques i misterioses golfes, però això és un altre tema que en el futur, quan tingui tot el temps lliure, podré recordar i explicar...
La foto és de primera hora del matí, sobre les 8, més o menys. Es pot situar perquè a sobre de la barana hi ha les meves coses, la bossa de documentació i una bossa de plàstic amb el dinar del dia...

2 comments:

Bàrbara said...

Jo he somiat amb aquestes golfes, espero amb candaletes aquesta nova entrada.

Bàrbara

Josep Maria i Xavier said...

Thanks, Bàrbara... M'emociona que hagis somiat amb les golfes... He d'ordenar els meus records, triar el moment de deixar-los sortir i compartir-los amb tots els que hem viscut aquests temps. penso que mentre estigui en actiu em falta una mica de capacitat de parlar de tots els temes, però ja queda poc, només em queda un curs en actiu. Thanks, friend... 29juny2008