Saturday, June 27, 2009

2009 ELS DARRERS MISSATGES DE PISSARRA DELS MEUS DARRERS ALUMNES A L'ESCOLA ARTUR MARTORELL DE BADALONA (1975-2009) - The last messages...



Dissabte, 27 de Juny de 2009
Ahir vaig continuant fent la neteja de la classe, per oferir un món nou i obert a qui em substueixi al 4t. de l'escola Artur Martorell de Badalona.
Vaig esborrar la pissarra, vaig esborrar els darrers missatges amb guix dels darrers alumnes de la meva vida professional en actiu abans de jubilar-me.
El meu agraïment infinit, a tots, i a tu Noèlia, pel que vas deixar escrit en un raconet de la pissarra, i que la fotografia de la meva amiga, la mestra Laura, recull perfectament.
He anat trobant moltes coses als prestatges i als armariets de la classe... Coses que porten imatges de temps i històries viscudes de tot tipus. Textos de persones que han canviat molt amb el temps, i d'altres de persones que no han canviat res... Temps hi haurà, espero, per parlar de moltes coses d'aquests anys, 34, (1975-2009) que he estat mestre d'Artur Martorell. Hauré de buscar una llibreta, em venen temes al cap en qualsevol moment que donarien per llargs relats, i tinc por d'oblidar-los. Agafaré una llibreteta petita que em van regalar fa poc, amb un gatet a la coberta, i m'anotaré el tema per evitar que quedi altra vegada oblidat als racons amagats del bagul de la meva vida...


THE LAST MESSAGES OF MY PUPILS OF THE MY CLASS OF THE ARTUR MARTORELL SCHOOL OF BADALONA

1 comment:

Mar said...

Sembla mentida que te'n vagis...
Pensar en l'Artur era pensar en tu, i pensar en tu és somriure, és recordar vells i bells moments. Ets i seràs un referent per tots els que hem passat per la teva aula, un referent de bondad, generositat, vocació... Gràcies, de tot cor.

Mariona