Wednesday, May 30, 2007

Guisat caldós de carn a l'estil de l'horta d'Oriola



Soc a casa... Són les 4 de la tarda del dimecres 30 de maig de 2007... És la tarda que tinc lliure a l'escola... Avui tenia ganes de cuinar, això va com va... He fet una recepta de la meva àvia materna, feta tota la vida per la meva mare... Guisat caldós de carn a l'estil de l'horta d'Oriola... He posat una safata de vedella per estofar (5€), i unes llaunes genèriques del meu super: rovellons (0,9€), pebrots (0,6€), ceba fregida (0,7€), pisto de verdures (1,2€), talls d'espàrrecs (0,9€), tomàquet fregit (1,1€), xampinyons (0,5€), pèsols (1€), carxofes (1,2€), a més, he posat un got de vi negre de Tarragona (2€ l'ampolla). I un toc d'herbes provençals.

Es posa tot a la cassola i es deixa que vagi fent xup-xup fins obtenir la textura i el grau de suc al gust personal. Ben senzill, no?. El cost del guisat ha estat d'uns 14 Euros, i m'han sortit unes 4 racions o més. està boníssimmmmmm......!!!!!!!!!

No comments: